USUNT ELLER SUNT?

Hei!

Haha starter innlegget med et ''hei'' og et bilde av meg selv. Awesomeeee…
Har akkurat vært ute med Aurora (auroraiz.blogg.no) og Ole. Alltid morsomt med de to tullingene der. Frisker opp barndomsminnene så vi satt i sandkassa og bygde tunneler og sånt til bilene. Vi har det gøy! Hahahahaa

Satt og grubblet over hva jeg liker best i sta. Det som er sunt, eller Usunt? Det er jo så utrolig mye godt som er Usunt, men vil helst ikke ha sukkersyka eller ende opp som en appelsin når jeg blir 20! Det som er sunt er jo utrolig deiligt det også, men har ikke stor sans for grønsaker…  Let's talk about SUNT KOSTHOLD. Neida, skal prøve og ikke få dere til å sovne mens dere leser.

Etter smaken så er jeg mest glad i begge. Men ååh, de bruker jo enormt mye sukker. Usunt, Usunt og igjen Usunt. Innimelom er det jo godt med godteri og brus. Viss jeg hadde et veddemål med meg selv om å spise godteri og drikke brus i to uker strekk. Tror neppe jeg hadde klart det. Da vender jeg meg om å spiser heller frukt og grønt ♥

Blir jo som en VS dette da.
btw: ble ganske lys på bildene. Tror det var fordi det var på xtra stor blits.

USUNT VS SUNT, hva liker du best?
27 kommentarer

Siste innlegg