JEG KOMMER TIL Å GÅ BANANAS

Åååh gleder meg til jeg skal til Lillehammer. Reiser fredag og skal sove hos tante og litt av familien. Utrolig mye moro å gjøre der. Noe som jeg bare digger er at de har slik bobblebad ute som er utrolig godt og varmt, med: massasje greier, vannet skifter lys. Oooog det er en slik dere fontene greie som jeg ikke vet hva heter som er på hver side og spruter vann over til den andre siden. Mye kult! Luxus for one day, haha! Og shopping på lørdag. I♥SALG. Hmm.. spørr vennene mine om hvordan jeg er når det er salg! Viss det er 80% kommer jeg til å gå bananas som overskriften sier!

Kunne ønske jeg bare kunne knippse og plutselig fått en stor pengebonk rett foran øye mit. Og her er grunnen for at jeg ikke har blogget så mye i dag. FORDI JEG HAR klippet plenen til bestemor som er tjaaa vet ikke jeg….. et lysår langt! Mangler en liten bit, men det gjør jeg i morgen. Skjønner ikke hvorfor hun har så stor plen. Jaja, fint å ta bilder der da. Fordel, haha!

Likte de lilla og hvite blomstrene. Det jeg ikke la merke til når jeg tok det bildet under var at det var en visnet blomst ved siden av. Og enda en grunn til at jeg ikke har bloggen er fordi at jeg har nettopp har hatt besøk av søskenbarnet mit og vi har jo sett noen episoder av ghost whisperer. Vi studerte litt det blomster bilde… sååå kom det en kommentar fra søskenbarnet mit: – æsj den visne blomsteren var stygg. Da kom jeg på noe brilliant: – selvfølgelig er den stygg. Ser du det ikke? Det er sjønnheten og udyret. Jeg er den lilla og du er den visne. Haha, okei har sagt det til Borghild mangeee ganger, men for meg er det alltid like morsomt! Hahahaahhah, let's talk bad humor!

Ble annerledes med søskenbarnet mitt, første gangen jeg sa det til hun. Så vi fikk oss en latterkrampe. Okeida første gangen denne uka!

Today's beauty outfit med grønne sokker, fordi det passer til gresset <3

Kødda, men har også vasket bilen.
Nå burde jeg vel ta natten, opp klokken 07:00 i morgen. Tidelig, jaja. NATTA SØTINGER ♥♥

blir du helt gal når du ser mye salg, liker du å klippe plenen?

8 kommentarer

Siste innlegg