PHOTOSHOOT!

Hei! God kveld eller natt. Har hatt en photoshoot i dag med søskenbaret mit. Hilde skulle også bli med, men hun fikk ikke lov av en eller annen grunn. Har lovet å linke bloggen hennes så trykk HER.

I dag har jeg foresten brukt bølgetanga mi. Kan ikke si at jeg er en stor fan av den. Tar så langt tid pluss at jeg må si at jeg ikke kler bølger! Og jeg er ikke så flink til å bruke den, haha!

Ble faktisk et random bilde…

Hørt om ordtrykket dum som en sau?

Whater power!


whater power og pukkelrygg <3

Men nå må jeg stikke, skal være i kirka allerede halv 11! Jeg sier hjelp, jeg må stå opp tidlig når det er HELG! På slik komfirmasjons greie. Kan ikke love blogging i morgen, med mindre jeg sniker meg innom søskenbarnet mitt å stjeler datan litt. Mohahah bare utnytting!

Hva syns dere?

14 kommentarer

Siste innlegg