DÅTT PÅ HODET, YOGA OG HVA MER?

Yoga? Hvorfor i alle dager yoga. Fordi jeg kjeder meg! Dått på hodet, fordi det snart er Ghost Whisperer, seriøst den beste serien, for meg! Og da er det daffe klær og dått på hodet ooooog…… ikke minst iskremboksen min!

Det er en stund til det byner, men i mens har jeg kjedet meg og drevet med yoga og tatt bilder og har ikke en anelse om hvorfor.

Og foresten, akkurat nå så har jeg denne sangen på hjernen. Hører den mange ganger på forskjellige blogger osv. (Trykk spill av, for da blir det morsomere å lese, og se på bilder, hehe)
Miss Sofy – Welcome to Paradise

Så er det yoga, som jeg ikke har problemer med!…..
 
 

Hehe, desse er bare best. Er ikke sikker på hva de kalles, men når jeg ikke hva ting heter så finner jeg på navn selv. Desse har jeg kalt sokketøffler fordi over så er det mest sokke aktig….

….under er de mer som tøffler

Liker du sangen, hva er favorittprogrammet ditt?

14 kommentarer

Siste innlegg