MANGE VIL HA HEADER

Heihei, i det siste er det kjempe mange som har spurt om jeg kan lage header til de. Og da har jeg bestemt at jeg skal ta lit betalt for. Når jeg først lager en header vil jeg ikke bare slurve med den, jeg skal vere nøye. Viss det bare hadde vert å knippse med den ene handa, skulle jeg selvfølgelig ha laget til alle norgesbloggere, men det er ikke så enkelt. Jeg er jo ikke så proff som glis og sånt. Har laget headeren selv (den jeg ha nå), så dere kan foreksempel få noe lignendest som den eller noe annet om dere vil. Jeg kommer til å ta 20kr per header. Kommer et innlegg om eksempler og det kommer en ny katagoriknapp snart. Jeg bruker photoshop viss dere lurer.

Om dere lurer på om jeg kan fikse designet, så er jeg heller ikke noe flink med det, det jeg har nå har jeg også laget selv. Kan ikke si at jeg er så flink, men viss dere vil ha hjelpen min så tar jeg 10kr xtra.

MER OM DETTE KOMMER SENERE

5 kommentarer

Siste innlegg