INNKJØP OG BILDER

Hellu! Som jeg tror jeg nevte i det forige innlegget, så var jeg på Otta en tur, på det DIGRE kjøpesenteret. HAha eller ikke, men det har jo noen butikker der da. Og det er faktisk kåra som Norges styggeste by, ikke bare styggeste, men det er Norges minste by også. Jajaa. Men her er bildene og innkjøpene:

Vet der hva?! Jeg kjøpte meg denne krigs boka! Så da kan jeg mye til 9.klasse.

Hahaa jeg lese, kødder du? Kjøpte ikke boka. Har ikke lest ut en HEL bok siden slutten av 6.klasse. + at vi har fått lånebøker av skolen, men har ikke lest ut hele boka. Jeg er en skikkelig smartings…

Og ja, glemte jeg og nevne at lekebutikken er vår nye favoritt? <3


hehe tulla. Men de har søte bamser.

Og her er innkjøpene mine:

gul EOS

En slik dere greie som du kan lage bølge i håret med (skal skrive et innlegg om det senere)

hvit skinjakke

Og en blomstrete sommerkjole.

Og jeg møtte foresten min gamle lærer Anette der, så jeg ble jo stoppa å snakke med ho en liten stund. Men utrolig koselig. Den beste læreren jeg har hatt + at jeg lærte mye av henne. Ble til og med innvitert på besøk en gang, og da sa hun at jeg skulle få sjokoladekake og brus. Koselig!

Hva syns du om bildene og innkjøpene?

24 kommentarer

Siste innlegg