FUUUUN WITH PHOTOSHOP

Heihei! Har sittet å lekt meg med photoshop de siste timene. Det er utrolig gøy! Masse kule effekter osv. Nå har jeg jo noe å gjøre viss jeg kjeder meg. Men det tar jo lang tid! Og har til og med lert meg hvordan man laster ned div tekster til photoshop, utrolig kult! Du finner mange rare og fine skrifter HER!

Her er noen av bildene:

Her er et eksempel. Dette bildet som egentlig skulle forestille en avatar (HAHA). Men jeg gjorde noe feil så jeg bestemte meg for å finne på min egen. Uansett å gjøre slike effekter osv på bildet, tar utrolig lang tid! Det er ikke bare å knippse og vipps så er huden din blå! Du må gå igjenom masse slike greier osv. Dårlig forklaring, men poenget er at det tar lang tid! Har strevd nesten en time…

bildet her er gjort på 1, 2, 3 tar ikke så veldig lang tid.

Her har jeg bare hatt på en slags greie…. også er det noen rundinger der også.

Men nå skal jeg stikke ut å plukke gras og løvetann til mine to søte små marsvin (wooow interessant!) Skal lage flere bilder etter på.

Hva syns du om bildene jeg har redigert, vil du se flere?

10 kommentarer

Siste innlegg