JEG VAR EN VÅT HUND NÅR JEG KOM HJEM!

Gjett hvem som var VERDENS SPREKESTE ungdomsskole elev/elever i dag da?! JEG, og Hilde og Gunhild. Vi sykla faktisk helt til skolen! Noe som ingen trudde på når jeg sa det, er mest skjent for å vere lat, derfor har jeg en okay to be lazy T-skjorte. Haha, men det er sant, skolen vår ligger ikke akkurat i bygda eller. Den ligger 10 min unna med bil! Og vi sykla fram og til bake. Spreke girls er det snakk om her! Okeida skal slutte å skryte.

MEN, det var ikke fine sola hele veien heller, når jeg og Hilde skulle sykle til Gunhild så sa vi slik til hverandre ''viss det byner å regne nå, så blir jeg drit sur!'' Og gjett da, to sekunder senere begynte det å regne! Gjett hvor sur jeg ble da, da! Blææh. Ikke bare veien til skolen, men også til bake igjen, da regna det enda mer. Så når jeg kom hjem var jeg ikke bare en våt hund, kunne nesten tro jeg lokta som en også, ikke så ille men? ….
Det var jo en  hyggelig tur, viss vi der bort i fra at beina mine svikta på slutten.

Slenger med noen bilder av meg og Tass som jeg tokk i sta.

Haha, I believe i can fly. Ble faktisk et halvt randombilde. Btw: Trynet mit vil dere ikke se!

Jeg burde egentlig byne å  trene lit? Går ikke på noe lenger, absolutt ingenting. Gjorde det før. Men det er jo bare handball og fotball som fins rundt her omkring jo! Men skal byne å trene, okei det vil ikke skje. Hver gang jeg sier at jeg skal byne å trene, å spise sundt, ender det opp at jeg får latterkrampe med de som står rundt meg.

Hilde har bilder fra sykkelturen vår, legger de ut senere!

Trener du, hva syns du om bildene?

8 kommentarer

Siste innlegg