JEG ER TILBAKE, OG MED NYTT DESIGN!

Heeeeeeeeei, og et overdrevente heeeei. Jeg har faktisk savna blogging, likevell om jeg bare har vert borte noen dager. Men NÅ et stort comeback. Neida, men jeg har nytt design. Noe mer sommerligt, blått er rått vettu! Men jeg må si at designet ser finere ut i Mozilla Firefox. Og i Internet Explorer så er menyen borte av en eller annen grunn , buhuu 🙁

Men det skal se slikt ut:

DET ER KMY SOM STÅR BAK HEADERLAGINGEN. Jeg likte ALLE sammen som jeg fikk og nå har jeg fått inn flere også. Men Hennes header var den eneste som passa, og på de andre prøvde jeg og gjøre str større, men da ble de så skurrete kunne så vidt se trynet mit. Så ut som et slikt mosaikk bilde eller hvordan man skriver det, haha! (skal anbefale bloggen din senere kmy)

Og legg merke til at jeg har fått meg bloglovin, vet ikke helt hvorfor. Men en liten smule kult med det bilde i sidemenyen. Follow my blog? TRYKK HER

Men det er meninga at det skal se SLIK ut da, viss dere trykker viss dere skal kommentere ser det kanskje litt rart ut? (Viss dere skjønner)

Hva syns du om det nye designet mit?

15 kommentarer

Siste innlegg