SUMMER FEELING

I dag så gikk jeg på skolen med skinnjakke, noe jeg absolutt ikke burde ha gjort! Fordi når det er friminut sitter jeg som oftest i sola. Og når Borghild skulle ta meg på ryggen så ropte hun ut, fyyy var varm, går jo an å steke hamburger på den jo! Haha

Men når jeg kom hjem for ikke så lenge siden, var det pannekaker som bare venta på å bli spist opp av meg. Så jeg har koset med på verandaen med super gode pannekaker. Og det er KJEMPE, KJEMPE og kjempe mange hundre ganger bort over varmt i dag! Da var det en gammel sommerkjole jeg fant igjen, som jeg hadde på meg. Og nå har jeg skikkelig sommerfølelse!


Deilig å få sola i øyene!


Om dere ikke ser hva som står, så står det ''hei bloggen''. På slutten ble jo e'en helt fantastisk! lol

Nå skal jeg gå ut å kose meg litt til, så er det til et helt nytt tema jo kart og øving til RLE prøve. I know sooooo fun!

Nyter du været, har du sommerfølelsen?

12 kommentarer

Siste innlegg