GÅRSDAGENS INNKJØP FRA SVERIGE

Hei og hå! Jeg har hatt en fantastisk langhelg. Men min langhelg er ikke ferdig enda, har fri i morgen også jeg (kan fortelle om det senere) Noen av dere ville kanskje se innkjøpene som jeg kjøpte i Sverige i går? Her it comes


Kjole fra Bik Bok. Salg kun bare 49kr

 
Blomstrete bluse fra Bik Bok


Ring fra H&M (de to bildene på sidene er speilbilder)

 
Veske fra H&M (fins i hvit også)


bh med leopard mønster fra New Yorker | bh med mønster fra Lindex | truser fra H&M | neglelakk fra H&M | sløyfer og hårspenner også fra H&M


Topp fra Gina Tricot


Ola jakke fra Gina Tricot


Bukse fra Bik Bok (det er to for 99) Kjøpte bare en for jeg og Anh spleisa.

Skulle også egentlig kjøpe den blazeren fra H&M som jeg hadde med på må ha lista mi. Men buhuu jeg fant den ikke, vurderer og bestille den, men det tar jo år og dag før den kommer fram jo!
Så skulle jeg egentlig kjøpe noen seilersko fra H&M, men jeg hadde ikke råd. Så solgte jeg jo tivolibilettene mine  senere som jeg har sagt og hadde råd, for de var ikke så dyre. Og da gikk jeg ned til kjøpesenteret i Sarpsborg før jeg reiste og de hadde de ikke der, buhuu igjen med stor B!

Hva syns du om inkjøpet, hva likte du best?

10 kommentarer

Siste innlegg