”Å DER ER DU, JEG TRODDE DU VAR DØD”

I dag har jeg ikke gjort noe! Jeg har ligget i senga mi og hatt dataen på fanget. Men jeg har jo ikke gjort det i alle timene heller. I sta så ble jeg nettopp ferdig med å se Harry Potter og halvblodsprinsen. Og jeg har sett på 2 første før i dag. Og en Harry Potter film varer jo veldig lenge da! Og nå sitter jeg å ser på reklame og venter på at norske talenter skal byne etter sporten og all dritten der. Men før det så tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten pause og ta meg en dusj. Og da møtte jeg stefaren min, da sa han: – ''å der er du, jeg trodde du var død'' Haha lol, ingen har sett meg i dag! Neida

Men det er ikke mange på min alder som liker Harry Potter filmene, eneste jeg vet om er meg og Gunhild. Skjønner ikke helt hvorfor, det er jo en helt genial film! Alt ser så utrolig ekte ut i den filmen, sammenlign den da med magikerne på waverly place (har ikke peiling på hvordan man skriver det!)

Og jeg skulle sjekke blogg.no om jeg fortsatt var på mest aktive lista med jenter 13-17 i sted. Fordi at jeg var på 100.plass i går så da tenkte jeg at jeg sikkert hadde blitt borte nå. Men gjett da! Jeg var på 40.plass det vil si at jeg har kommet 60 plasser lenger opp! KULT da ble jeg glad.

Liker du Harry Potter?

26 kommentarer

Siste innlegg