LONELINESS PÅ HØYESTE NIVÅ

Etter jeg ble med Aurora en kort tur hjem fra skolen og gjikk hjem, tror jeg ikke jeg har hatt en liten samltale med en enste person! Jeg har ikke sett noen eller, hva skjer med verden?! Neida, og nesten alle jentene er på fotball kamp langt oppe i hutti teita!

Ikke bare det, jeg sykkla helt ned til nermeste butikk der de selger slush helt alene også! Jeg møtte ikke en person som sa:- hei. Eneste samtalen jeg egentlig har hatt siden jeg kom hjem var butikkdama som spurte hvilken farge jeg ville ha på slushen.


God utsikt mot veien.

Jeg har nesten spist opp en hel  isboks, hjelper mot ''lonley'' humøret mitt. Jeg har jo ingenting å gjøre så kunne vell like så godt lage en video.

Så jeg sitter her med daffe klærne og daffe håret mit, og har ikke gjort en eneste dritt i dag.

Hva har du gjort i dag, er du ''lonley'' noen ganger?

14 kommentarer

Siste innlegg