SKIKKELIG HÅRFIN I DAG

Juhuu, jeg er ikke hårfin i dag. Jeg tuperer håret mit så ofte. Så om fredager ska jeg ha slik dag at jeg IKKE tuperer håret mit! Det kan godt hende at jeg glemmer det, haha glemsk number one! Men uansett så må dere minne meg på det! Men så i dag har jeg gått med en diger klussedull på hodet, noe som jeg ikke pleier å gjøre i det heletatt! Men så tok jeg den av før jeg skulle se på en fotballkamp (Ikke tro at jeg ser det på TV'n, thats boring deluxe) Men jeg har sett på at guttene har spilt. Og når jeg tok den av var håret mitt skikelig digert og sto til alle kanter. Det var skikkelig hårfint!


Fikk bare lyst til å ta med dette bilde, kult?

Jeg er så lat i dag at jeg faktisk ikke har orket å redigert noen av bildene. Unntant det bilde jeg bare har sensurert på. Og rommet venter på å bli ryddet stakkars, tulla. Men det bare utsetter jeg og utsetter 😀

Så skulle jeg få bort alle de bølgene og det håret som sto til alle kanter. Og lagde en wang flette. MEN jeg skulle ikke tupere det! Jeg pleier slettes ikke å bruke desse hårproduktene, men jeg skulle prøve absolutt ALT for å fa litt volum, uten tupering!

 
woow, så mye volum jeg fikk eller ikke..


Kun fire hårprodukter og en rettetang, og en kamm som jeg ikke tok med på bildet.

Hvilken hårprodukter bruker du, tuperer du håret?

7 kommentarer
    1. Jeg pleier å ta skum i det rett etter at jeg kommer ut av dusjen, da får hvertfall Jeg ekstra volum i håret. Heller ikke bruke rettetanga i hele håret, men bare der det syntes, siden det ja -sletter håret, og etterlater det uten volum 🙂
      PS! Syntes du var kjempefin på håret!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg