filmer jeg har sett denne uken

Nå som jeg har sett alle episoder av Pretty Little Liars serien, så er det tilbake til å filmer. Tenkte jeg skulle begynne på Ghost Whisperer serien helt på nytt. Favorittserien min som jeg har sett nærmere hele ti ganger! Men først tenkte jeg å se noen filmer!

Ungkaren: Ted Davis er en scoringsmaskin på høygir! Gutta vil være som ham, og jentene vil ha ham ? helt til nydelige Heather flytter inn ved siden av. Terningkast 3

School Of Life: School Of Life er en rørende fortelling om vennskap, livsglede og medmenneskelighet. Matt vil gjerne være den mest populære læreren, men han får konkurranse av Mr. D. Kjekke Ryan Reynolds har hovedrollen! Terningkast 4
 


Extremely Loud And Incredibly Close: 
Oskar legger ut på en følelsesmessig reise gjennom New York City, for å finne en beskjed han mener far etterlot han før han døde 11. september. Terningkast 5/ 4

Hope Floats: Når hennes mann innrømmer utroskap på et TV-talkshow, raser Birdee Pruitts verden sammen. Hun flytter tilbake til hjembyen sin og må begynne på nytt. Sandra Bullock har hovedrollen som sagt tusen ganger før er en av mine favorittskuespillere. Hun er også med i filmen ved siden av (Extremely Loud And Incredibly Close). Terningkast 4.

Harry Potter And The Deathly Hallows part 1: Den første utgaven av den todelte avslutning på Harry Potter-serien ? Harry forlate Galtvort for å ødelegge de gjenværende malacruxene. Jeg er en stor Harry Potter fan, så alle HP filmene er 6er og 5er filmer for meg! Terningkast 5.

Hall Pass: Rick og Fred er bestevenner og har begge problemer med forholdet. Konene bestemmer for å gi dem begge ”Hall pass”, altså et frikort. Dette frikortet vil si at de har en uke fri fra forholdet og har sjangsen til å sjekke opp alle damer de vil. Terningkast 4.

10 kommentarer

Siste innlegg