hele kjøpesenteret for meg selv

Heihei! I dag var jeg på Norby, jeg må si det var helt enooormt når det nesten ikke var folk der. Enda større skal det jo bli. Det var litt kjedelig å shoppe når ikke Anh var med, men jeg kjøpte litt. Shoppinglysten var ikke på topp når hun ikke var med, eller når det nesten ikke var folk der. Åhh det irriterer meg at ikke alle har vinterferie samtidig!

Jeg var også på båten, tok så klart noen bilder der også. Lager innlegg om det senere.

Det var sykt mye fint på NewYorker nå! Likerliker

Ellers har jeg vært på en dyrebutikk i Strømstad og kjøpt mat til Mia og Kiko. Jeg tok bilder av noen ekle dyr av null mening, haha.

Føler dette ble litt slapt innlegg, jaja. Nå er jeg sliten, natta!
Hva har du gjort i dag, irriterer du deg over at ikke alle har ferie samtidig?

40 kommentarer

Siste innlegg