UFF, SÅ TRAGISK.. OPP KLOKKEN 06:00

Nå må jeg gjenta hvorfor meg mange ganger nedover. I morgen skal vi spionere på bilder å sykler for å sjekke om de følger regler og alt det der. Så pass på! Kanskje jeg anmelder deg! Haha, tulla. Det får vi ikke gjøre, med mindre du byner å skyte mot oss med pistol. Ok, jeg overdriver. Ikke bare det, før tentamen i dag ble de opplest hvilken klasse som skulle starte xtra tidelig. Selvfølgelig, 8a klassa! Og vi starter klokka 08:00. Og da må jeg ta bussen som går kvart over syv! Uff, noe så tragisk. Må dra meg opp over en halvtime for tidelig!

Og nå må jeg tvinge meg selv til søvn, enda mere tragisk! Hater å stå opp tidelig, hater, hater, hateeer.
gidder ikke å lese igjenom skrivefeil heller, snakkes i morgen NATTA!

Er du slik som meg, hater å stå opp tidelig?

14 kommentarer

Siste innlegg