Mergrande Ocean

Det nærmer seg slutten på disse ferieinnleggene, men jeg må fortelle om en av våre siste dager. Da var vi på en beach ressort som heter Mergrande. Det pøsregnet en stund, men hva gjorde vel det når vi var innstilt på å bade?! Det er så deilig når det regner i tropiske land -det blir jo ikke kaldt. Det blir bare ekstra friskt! På denne plassen er det kun lokale folk. Lokale folk som ikke er vant med å se hvite folk. Alle som er hvite blir kalt amerikaner. Det er så klart superpoppis å være hvit. 

Min familie! ♥ Her har vi onkel til venstre (oransje trøye) og resten er søskenbarn. Bortsett fra S og Melinda selvfølgelig, hehe. 

Jeg har aldri opplevd til maken til oppmerksomhet! Melinda fikk såå mye oppmerksomhet i Filippinene. Hun elsket det. Det at folk tok bilder og selfies av/ med henne uansett hvor vi gikk ble en vane. Det var merkelig, men koselig syns jeg. Her i bassenget kom det ganske mange folk til slutt (etter bildene er tatt). Det var så tett med mennesker rundt oss at jeg rømte til andre siden av bassenget. Uansett hvor jeg rømte (haha), så fulgte hele flokken etter. Alle hadde 50 spørsmål hver om Melinda, og alle ville leke. Det var søtt, men helt på slutten ble jeg bittelitt lei. 

Alt koster penger i Filippinene. Sitteplasser er ingen unntak, men det er ikke så mye.

Melinda og søskenbarnet mitt, Carolyn leker på den svarte stranden. Jepp, hun er oppkalt etter meg! Hihi. Noe av det morsomste Melinda vet er å leke med sand. Hun kunne ha sittet her i timevis! Denne stranden har blitt omtalt som dødsstranden. Det ligger i navnet at det har vært noen dødsfall her. Veldig få filippinske folk er gode til å svømme og med sanden under vann som kan “lure” folk til å tro det ikke er så dypt er årsaken. 

Vann og bading er også noe det morsomste hun vet. Smelt! <3

Så mye leking tar virkelig på. Makt måtte til for å tvinge hun ut av leken for å sove. Hehe… og det tok ikke mange sekundene før hun var i drømmeland!

Såå koselig ♥

Dette var virkelig en fin dag 🙂

Våken og klar for mer bading! 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg