Tropisk bildeinnlegg

Strandpromenaden

Nylig gått til innkjøp av selfiestang til GoPro’en vår. Her var vi litt usikre på hvordan det hele fungerte. 

Helt normalt…;-)

Hvem vinner dobbelthake-konkurransen? 

Frokost ute på strandpromenaden. Her kunne jeg kose med med frokost OG se alle forbipasserende. Perfekt<3

Middag i solnedgangen. Her spiste vi på en helt tilfeldig vanlig restaurant. Egentlig ganske billig. Lokalet var i underkant av OK standard. Det gjorde ingenting siden vi satt ute. Toalettene derimot var i dårlig standard. Maten?? DEN VAR KNALLGOD. Beste maten jeg har spist på hele Boracay. Det var så ufoventet. Jeg kom ikke med noen forventninger, men så fikk jeg bare et stort slag i trynet! Haha… ja mat har så mye og si for meg. Her bodde vi på Shangri-La og betalte flere tusen peso for middagen på hotellet. Så kommer vi hit og spiser middag for noen få hundrelapper og den smaker HIMMELSK og hakket bedre enn på hotellet!! Gjett om servitøren fikk sjokkert ansiktsutrykk når jeg fortalte at maten deres var bedre enn på Shangri-La! 

Selv om det var en del skyer på himmelen, så fortstår jeg godt hvorfor Boracay er så kjent for den vakre solnedgangen. “The beauty of Boracay” fikk vi høre av de lokale. 

White Beach på kvelden. Jeg liker veldig godt at det er en rolig atmosfære 🙂

 

7 kommentarer

Siste innlegg