Boracay: parasailing

 

Til tross for at været var veldig merkelig måtte vi prøve parasailing når vi var i Boracay. Det står jo på bucket listen! Hehe. Det var ingen som hadde forklaring på hvorfor været var som det var. Det går mot sommertider i Filippinene nå. Da er det veldig uvanlig at det er såpass med skyer. Til og med litt regn! Vanligvis skal det være knall, blå og skyfri himmel på denne årstiden. Jeg har aldri opplevd dette og jeg har reist hit hvert år (frem til jeg ble gravid og fikk barn). 

Parasailing var kjempe gøy! Og såå høyt oppe som vi var! Når vi var på tur opp ropte jeg til S: nå må vi være 50m over vannet! Han lo, og sa vi var i alle fall 30m. Hehe, det føltes mye høyere! Høyden gikk veldig bra, men jeg syns det var småskummelt med sikkerheten HER OGSÅ. Hadde jeg vært noen få kg tyngre, så hadde jeg falt rett ned følte jeg. Siden sikkerheten på snorene ikke så ut til å være sikre. Skjønner dere hva jeg mener? Dere kan se det på bildet rett under her. Det gikk veldig bra da 🙂

– The storm never bothered us anyway – hahaha

Deilig å ta seg en dukkert på vei ned 🙂

5 kommentarer
    1. Jeg syntes også at det var litt skummelt med parasailing, da jeg prøvde det der i Boracay. Også på grunn av sikkerheten, trodde jeg skulle falle 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg