Middag for to på stranden

 

Hei dere! Nå har vi kommet oss “hjem” til Davao igjen. Det var så stas at Melinda ble så utrolig glad for å se oss. Det varmer hjertene våre♥ I går var vår siste kveld på Pearl Farm. I går utforsket vi naboøyen, som også hører til Pearl Farm. Der var det noen helt insane villaer!! Jeg vil ha en! Jeg og S er så interessert når vi ser hus som skiller seg ut. Vi fikk beskjed om at det ikke var noen som bodde på øya akkurat nå av personalet på Pearl Farm. Da tenkte jeg og S at det kanskje var greit at vi kunne se litt ekstra på dem. Kanskje til og med gå litt nærmere. Det gjorde vi, men når vi kom til den siste som var plassert oppe ved en klippe fikk vi helt hakeslepp. Det var så stort og så luksuriøst! Det var flere kameraer der som vi oppdaget da vi hadde gått litt for nærme. Plutselig dukket det opp en rengjøringsmann som pent sa vi ikke kunne være der. 
Denne øyen var virkelig noe for seg selv. På en bra og… rar måte? Det var virkelig vakkert. Det var hvit strand og det var hengekøyer. Der koste vi oss lenge. Bartenderen fra ressorten hadde sendt med oss en pose full av is og et par lokale ølflasker til hver, som vi skulle kose oss med på øy-utflukten vår. Med “rar” så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Det var dødsfint der, men vi begge tenkte på LOST. Det var en LOST -øy (som i tv-serien). Plutselig kom det noen merkelige lyder bl.a som vi ikke kunne finne ut hva var osv..

Når vi kom hjem fra øy-utflukten ventet det noe stort. Vi skulle nemlig ha middag på stranden for to. Vi ble litt lenge på den andre øyen, så tiden ble knapp når vi kom tilbake. Men hallo -vi måtte jo også bade i bassenget siden vi ikke hadde gjort det den dagen. Det må vi jo også gjøre for vi skal dusje og ordne oss for kvelden. Så bading ble det! Hehe. Middagen rakk vi akkurat på minuttet.

Dette er absolutt den fineste middagen jeg har hatt! Mest romantiske også kan jeg vel si♥ Atmosfæren med lysene, lyden av bølger, den utrolig gode maten, og den fantastiske mannen min. Nei, vettu hva?! Jeg er verdens heldigste jente!!

– Den mest romantiske middagen –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg