Jeg elsker morsdag!

 

I går var jeg på bursdag og i dag er det… MORSDAG♥ Enda en ting å feire! Gratulerer med dagen til alle flotte mødre. Dere er noen superhelter!:-)
 

Stoort glis for morsdag<3

Kosestund på gulvet. Det liker vi! Både Melinda og S lå fortsatt i sengen da jeg dro på treningssenteret i dag tidlig, så morgenkosen måtte vi ta når jeg kom hjem igjen<3

Melinda kaster seg frem om dagen for å gi oss kyss. NOE så nusselig. Lurer på hvem som har lært henne opp, hmmm…. he he

Rett fra trening og gårsdagens sminke (hurra for vippeextensions!) 

Temperaturen var iskald, men solen var så vakker på den klare himmelen. Det måtte bli en utedag! Vi har kjørt akebrett og grillet pølser i gapahuken. Det var altså såå koselig og gjøre noe slik når det har vært mye jobbing i det siste + ny leilighet. Nå teller jeg ned til vi skal på en tre ukers ferie om ca 1 måned..!

Frøkna her elsker å kjøre akebrett. Hun blir skikkelig irritert om vi er for lenge rolige. Hun skal ha fart og spenning -og det fikk hun! Vi sendte henne nedover bakken med humper. Jeg hadde hjertet i halsen de første gangene, men hun lo og hadde det SÅ gøy. Selvfølgelig ville hun bare mer og mer. Jeg måtte løpe opp og ned, opp og ned. Det ble nesten treningsøkten det i seg selv. 

Pølsegrilling<3

Takk for en helt knallfin dag! Nå vurderer vi takeaway-mat. Søndager♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg