Did you know?

– Jeg vil enten ha et stort eller lite bryllup. Et medium bryllup er altså ikke aktuelt, haha. Jeg drømmer om et strandbryllup på Maldivene.
 

– Jeg bestiller alt for mye når jeg er sulten. Her snakker vi fire Egonskåler med fløtegratinerte poteter til biffen m/ pomfri. 
 

– Jeg har vært fotograf for Lilli Bendriss. Jepp, det stemmer. Haha. Hun ga meg mobilen sin og spurte om jeg kunne ta bilder av hun og følge sitt. Det var ikke bare ett bilde som kunne gjøre den dama fornøyd for å si det slik. Det ble en del.
 

– Jeg har prøvd å sett serien SKAM. Jeg har til og med gitt den (nesten) en hel sesong. Jeg forstår bare ikke hva som får hele det Norske folket til å bli frelst av den serien?! Jeg syns den er så dårlig og ser bare ikke hva som får folk til å se på det…?
 

– Jeg kunne ønske jeg likte tomater. Altså, jeg hater det. Jeg har prøvd og fått meg selv til å like det med å smake på det nå og da. Det er like ille hver gang. Det går bare ikke. Er vi på restaurant og jeg får tomat, spørr jeg alle om det ikke er noen som vil ha litt ekstra tomat. 

 

– På noen bilder syns jeg selv det ser ut som jeg har photoshopet ansiktet mitt. Spesielt om jeg smiler og det er tatt fra siden. Da mener jeg photoshopet på en rar måte og ikke fint. Det ser så bølgete ut. Hahaha, jeg må innse at det faktisk er slik jeg er. 
 

– Noe som irriterer meg kjempe mye med barberhøvel-reklamer er at jentene der shaver leggene sine uten et millimiter langt hårstrå. Hva er vitsen da egentlig?! Vis meg noen legger med hår, og fjern håret med høvellen istedet. Da skal jeg tro på produktet dere prøver å selge…

2 kommentarer
    1. Haha, er så enig med barberhøvel-reklamer! Jeg forstår virkelig ikke vitsen med å vise at man barberer legger helt fri for hår??? Er det virkelig SÅ skadelig å se et par hårete kvinnelige legger på TV liksom?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg