Turen vår til Paris i video

I september 2016 var jeg og S på kjærestetur til Paris. Jeg har laget en egen kategori som heter “Paris 2016” i sidemenyen som du kan ta en titt på om du vil. Det var en helt fantastisk tur! Bare vi to var det! Man vet ikke hvor lett det er å reise alene, før man selv har fått barn OG skal reise alene! Vel.. nå har vi bestilt oss en ny reise♥ Til et litt varmere strøk enn Paris (selv om det var meget bra temperatur når vi var der i september). Nå snakker jeg hvit sand, palmer, blått vann, tropisk luft…. Dette skjer i mars!! Håper dere vil følge bloggen min da:-) Her er noen videoklipp fra Paristuren vår<3

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD

Ellers er dette en periode hvor jeg ikke har tid til bloggen. Vi er midt i flytteprosessen nå + oppussing. Det er slitsomt, men gøy også! I dag er vi i gang med å bytte gulvet, jeg har startet å pusse vinduskarmer… jada.. det går fremover! Vi må være ferdig innen torsdag(!!), Det er SÅ mye som skal gjøres. Jeg prøver å være ganske rolig, men S er veldig stresset og sier han blir enda mer stresset om jeg skal være rolig. Haha. Nei… jeg gleder meg i alle fall til å bli ferdig:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg