Bildedryss: middagsaften i Sarpsborg

 

God dag! Nå har vi kommet hjem etter noen helt superduper fantastiske dager i Sarpsborg. SOM vi har kost oss! I dag er det superfriday for meg. Superfriday er noe jeg kaller når jeg har tre gruppetreninger på en dag. Jeg har fullført én, så har jeg igjen to som jeg skal på i kveld. Jeg gleder meg allerede, det er så gøy! Ellers tenkte jeg å dele noen flere bilder med dere fra den korte førjulsferien vår 😀 

Her er vi på badeland♥ Melinda stooorkoste seg. Hun elsker sklier, og dette var veldig morsomt når det var vann (som hun også elsker) med i tillegg. Bobbler er også stor stas. Jeg og S byttet på og ta de store skliene. Gøy for store og små! Heldigvis er vi en familie sammen som elsker vann og bading. Det var meget OK å gå ut fra hotelldøren på rommet, ned en trapp og vips så var vi rett ved bassenget. 

Etter vi hadde badet og Melinda hadde sovet en bikk -dro vi inn til sentrum. Der gjorde vi en rask julehandel før vi dro på restaurant med pappa og Mimi. 

Mimi er aldri på restaurant. Siste gang hun var på det var når vi var der for et halvt år siden(?). OG før det var det maange år siden. Derfor må vi passe på og ta henne med ut når vi er der. Hihi. Hun var så imponert over at restauranten hadde laget det så fint for de minste. Eget lekehjørne og tegnesaker. 

Åååååh jeg har ikke ord for hvor himmelsk god hver og én bit var! Jeg ELSKER julemat. Egon sin juletalerken er fantastisk god. Egon Sarpsborg sin må være den beste jeg har smakt. Alle på bordet var storfornøyde med maten sin. 

Denne frøkna her er over gjennomsnittet glad i pomfri♥

Lekestund med pappa♥

DEN seriøse gjengen. Haha! Kunne tro jeg har gjort noe alvorlig galt på dette bildet. Vi hadde det aller tiders, snakket og lo masse:-) Etterpå dro vi til hotellet. Melinda sovnet raskt og jeg og S kunne kose oss bare vi to. Hver vår øl og serie på skjermen<3 Åh 

5 kommentarer
    1. kjempe koselige bilder!
      Bare vær obs på at små barn ikke skal være i bobblebad pågrunn av bakterier<3!

    2. Anonym: takk!:) Det var ikke boblebad, eller jo på en måte! Men det hang sammen med bassenget, så det var en “krok” med bobler. Vi har ikke hatt henne i ordentlig boblebad og skal ikke gjøre det heller?? Takk for at du sier i fra??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg