Min erfaring med juvederm

Leppeforstørring er poppulært, og jeg hang meg på strømmen for et halvt år siden. I juni skrev jeg mitt første innlegg om mine “nye” lepper hvor jeg også la ut et bilde av hvordan leppene mine var etter juvedermbehandlingen. Det er nå 6 mnd siden og jeg syns fortsatt resultatet ser smashing ut! Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, men jeg skulle ønske jeg visste forskjellen på 0,5ml og 1ml. 
Jeg tenkte at når jeg først skulle gjøre dette, så kunne jeg like så godt kjøre på. 1ml er jo egentlig ikke mye, men når det skal inn i leppene er det mer enn man tror. Nå i ettertid når jeg ser på bilder av meg selv rett etter behandlingen kan jeg vel si at det var litt for mye for mine lepper og mitt ansikt. Men der og da var jeg så fornøyd! Jeg var så lykkelig. Jeg hadde jo fått det akkurat slik jeg ville ha. 
Men så fikk jeg høre det «Fy faen så stygt», «leppene dine ser ikke ut» osv.. Den rosa bobblen min sprakk. Det er ikke morsomt å høre slikt selvfølgelig. Heldigvis er det noe jeg tar nær av meg der og da, så er det glemt like etterpå. 
“Var det vondt?” er et spørsmål jeg har fått femhundre ganger. Nei, det var det ikke. Av og til kunne det være litt ubehagelig. Jeg fikk bedøvelseskrem som funker på 1-2-3. Så er det bare stikke å forme som man selv vil ha det. Hehe, høres ikke det enkelt ut? Jeg skrev det i min forrige post om lepper, men jeg skriver det igjen. Sykepleieren min var utrolig snill og hadde gjort dette i mange, mange år. Vi snakket masse og jeg syns faktisk hun lignet litt på meg. Ikke utseendemessig. 
Skal du ta å fylle på leppene dine før du skal på noe spesielt. Viktig fest, bursdag, bryllup eller noe slikt. Vil jeg anbefale at du gjør dette 2 uker før. På internett har jeg lest på noen sider at man bør gjøre det 1 uke før. Men jeg sier 2 uker før for å være helt sikkert. Jeg var hoven og blå i mer enn én uke. Man kunne se hvor sprøyten hadde blitt stukket og… ja det hele så ikke så veldig pent ut. Men… det blir bare finere og finere med tiden. Det er min erfaring 🙂 De to første ukene var det noen klumper inni leppe mine her og der. Noen av dem var synlige. Da hadde jeg fått beskjed om at jeg skulle massere dem bort. Det så vel bra ut i offentligheten hvor jeg prøvde å massere leppene mine i skjul? Haha. Etter de to ukene ble det helt borte. 
Det som er farlig med dette (syns jeg) er at man blir avhengig og «kan bli blind». Med det mener jeg at man ikke ser hva som er for mye. Been there, done that -kan jeg vel si? Haha. 
Jeg skal virkelig passe på, så har jeg venner og familie rundt meg som sier i fra på en hyggelig måte:-)

3 kommentarer
    1. vurderer å ta restylane, men er ikke sikker på å fylle på 0,5 eller 1 ml, tenkte å snakke med hun som gjør det først :p
      har prøvd lipgloss som du skal få større lepper av, men føler ikke det gir resultatet jeg vil ha. så går jeg rundt og tenker på at jeg vil ha større lepper hele tiden, får se om jeg gjør det før jul en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg