En forandring

 

For en liten stund siden gjorde jeg en stor forandring. Noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Sist gang jeg klippet håret mitt var dagen før jeg og Anh reiste til Praha. Jeg husker det så godt. Det er to og et halvt år siden nå. Så lenge har jeg gått uten å klippe håret mitt 1 cm! Det gikk helt fint det. Jeg har ganske så sterkt hår…. men en graviditet + ammeperiode tålte det ikke. Der sa det stopp. Jeg burde gjort dette rett etter ammeperioden, men jeg har ventet helt til nå med å gjøre det. Jeg har klippet håret mitt kort! Jeg hadde jo hår ned til rumpa!! Langt hår er veldig typisk Caro… og nå er det borte. Jeg syns selv jeg kler langt hår MYE bedre…. men håret ble så tynt. Jeg følte ikke at jeg hadde noe valg. Så nå har jeg kort hår. Det vokser ut igjen, heldigvis vokser det fort også. 

Jeg har forresten sluttet helt med linser. Jeg har begynt og godtatt mine brune øyner. Noe jeg aldri før har gjort. Jeg har alltid brukt fargelinser/ sirkellinser. Etter så mange år kan jeg til tider føle meg fin med mine naturlige øyner også. Disse sirkellinsene er ikke bare ubehagelig og ha på, men kan være skadelige også. Heldigvis er jeg ferdig med den perioden! I dag tok jeg frem et par blå linser… bare fordi jeg hadde glemt hvordan jeg så ut med blå øyner. Hehe. Det er veldig gøy med linser, men ikke noe jeg orker å bruke daglig mer. Faktisk ganske sjeldent.

FORRESTEN: Vi har solgt leiligheten vår!! Vi skrives mer om det senere:-)

8 kommentarer

Siste innlegg