Video: nyfødt-tiden

 

Snøen daler ned og jeg sitter og mimrer tilbake til nyfødt-tiden. Jeg har så mange videoklipp, så jeg satte sammen noen av dem til en hel video. Tenk at Melinda har vært så liten som på disse videoklippene! Hun var såå søt. Fy søren for en fin og en helt forferdelig vond tid det var. Heldigvis var det “bare” 3 mnd med kolikk. Uansett, så er det en tid jeg aldri ville vært foruten♥ Jeg tørr til og med å si at kjærligheten var så stor at jeg ville gått igjennom det samme en gang til:-)

 

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD

FORRESTEN i dag er det visning på leiligheten vår!! Vil du ha en moderne, liten leilighet midt i Lillehammer sentrum -så ta turen innom oss i dag kl 16:30-17:30. Finnannonse HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg