Bæremeis

Se hva vi kjøpte! Endelig har vi fått bæremeis i hus. Det har vi ønsket oss lenge! Bæreselen har vi følt er blitt for liten, så nå er det på tide å bytte over til en bæremeis. Vi har hatt øynene oppe for det, men i butikkene koster en Bergans-bæremeis 2000 kr. Så mye har vi ikke så veldig lyst til å gi. Som dere vet er jeg veldig fan av slike kjøp/ salg barnesider på facebook. Dette er heller ingen unntak. Vi fikk denne bæremeisen for 350 kr! Den er veldig lite brukt og den ser helt ny ut! Vet dere hva som provoserer meg? Når jeg ser foreldre som får barn nr 2, og de kjøper ALT nytt. Siden det er ny baby skal visst alt byttes ut med noe nytt? Ny seng, ny stellematte og en hel ny garderobe. Jeg kan forstå om de får motsatt kjønn viss man f.eks bare har rosa klær, men altså alt trenger ikke å være nytt?! Vi er på barn nr 1 og benytter oss godt av second hand. Det er så kjekt, som jeg har skrevet før. Ikke minst -miljøvennlig! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg