Happy birthday, darling!

 

I dag er det den 23. september og min bedre halvdel har bursdag!! ♥♥ Jeg syns det er såå stas med bursdager! Vi har spist en god middag ute i dag sammen med svigerforeldrene mine. Nå er jeg og Melinda hjemme, godt plantet i sofaen med kveldsmaten. S er fortsatt ute og har kvalitetstid med faren sin♥ I dag har han fått røde, ferske roser av meg og en liten pakke. Selvfølgelig masse kjærlighet også<3 Den “store” gaven blir på mandag. Vet dere hva?! VI SKAL TIL PARIS!!! Bare vi to. Melinda skal være på Kvam med bestemoren sin. Gjett om mamma gleder seg da!! S har bursdag i september og jeg har i november. Da bestemte vi oss for å gi hverandre en Paris-tur. Vi begge syns en opplevelse er mer verdt enn materialistiske ting.. så da var det enkelt♥ 
Nå som vi er inne på Paris og gaver, så måå jeg bare fortelle om bursdagsgaven vi har fått av svigerforeldrene mine også. MIDDAG I EIFFELTÅRNET!! Det er en drøm som kommer i oppfyllelse! Her snakker vi skikkelige greier. Vi blir hentet på hotellet, vi slipper all kø, det er 4-retters (hjelp, det har jeg aldri vert på før!) og fin vin. Siden jeg var liten har jeg alltid hatt et stort ønske om å dra til Paris. Nå skal det skje, *GLIIS*! 

7 kommentarer

Siste innlegg