Oh shit not you again

Mandag. Jeg hadde helt glemt hvor kjipe mandager var. Etter jeg ble fulltidsstudent igjen, fikk jeg raskt smaken på hvordan det var. Når det ble helg tenkte jeg *YESS endelig skal jeg slappe av! Men.. jeg har ikke hatt tid til å gjøre ingenting. Jeg er mer utslitt nå enn før helgen, men jeg får ha til motivasjon at dette er min siste uke før to uker med høstferie. Jeg gleder meg! Ja, jeg tar en uke ferie lengre enn de andre. Jeg skal fortelle dere mer om det litt senere:-D Hihi!
 

Her hadde jeg akkurat kommet hjem fra trening, så jeg ser nå at sminken (bryna) har blitt gnidd litt utover. Men, men -det gjør ikke noe! 🙂 På lørdagen ordnet jeg vippene mine… som tok hele 3(!!) timer. Det tok ganske mye av dagen. Hun jeg går til er som tidligere skrevet såå flink og dyktig. Hun hadde en dårlig nyhet om at jeg burde ta en 2 mnd pause uten noen vipper etter denne runden her. Det har jeg egentlig (selvfølgelig) ikke lyst til. Nå er jeg så vant med å ha perfekt vipper hver dag takket være henne! Som sagt ordnet jeg vippene mine første gangen på et annet sted. Et sted som skal være veldig profesjonelt og er kanskje de største i Lillehammer (og dyreste). Vippene mine har blitt så ødelagte og skadet etter jeg var der. Ganske ille faktisk! Hun som fikser meg nå brukte igjen over 3t på å prøve å redde vippene mine i helgen. Alle jeg snakker med om vipper fraråder jeg sterkt om å dra dit!

 

SUNDAY MODE

5 kommentarer

Siste innlegg