#kveldsmys

 

Hei og god dag♥ I går var vi i aktivitet hele dagen. Det var så deilig. Solen strålte på himmelen og temperaturen var heller ikke noe å klage på. Styrketreningen ble tatt tidlig på morgen, vi fikk tatt et kafêbesøk, huset ble vasket, tiden ble tilbringt ute helt til solen gikk ned. Etter Melinda hadde sovnet (som er kl 20) disket jeg og S opp nachos, tente lys og så sesongavslutning på Game Of Thrones. Bare kos♥ Vi var på stolpejakt bl. a. Det er rundt 80(?) stolper som er blitt satt ut rundt om kring i Lillehammer som man skal finne å skanne inn på mobilen. Da har man også et orienteringskart hvor man kan se hvor stolpene er plassert. Orientering er noe jeg missliker veldig sterkt, men S elsker det. Så lenge jeg får være ute å bevege kroppen, så er jeg fornøyd!:-D …så lenge han tar kartet. Hehe.

Prinsessa vår. Disse stolpene er jo plassert overalt. Mens S rotet seg gjennom skog og trange stier hvor man ikke kan komme frem med vogn, så rakk jeg og Melinda å knipse noen bilder før kamerabatteriet sa farvel! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg