Date night i en fjellandsby

En av kveldene vi var i Fuengirola fikk vi barnepass til Melinda. Jeg hadde blitt bedt ut på date! Jeg visste ikke hvor vi skulle eller hva. Jeg fikk bare beskjed om å være klar til en bestemt tid. Daten vår befant seg i en fjellandsby som heter Mijas. Åh, Mijas.. nydelige Mijas! Det var så vakkert der! Ikke minst -romantisk! Der hadde S booket et bord til oss på fjellandsbyens aller beste restaurant! Maten, drinkene og servicen var upåklagelig! Lokalene var ikke helt som forventet, men det hadde ingenting og si når alt det andre var så bra! Restauranten var startet opp av noen britere. Alle de ansatte snakket med britisk dialekt, som jeg sa til S -jeg syns det er så sexy når de snakker britisk! Haha. Til svar fra den store Liverpool-suporteren som han er fikk jeg: Du får aldri bli med meg til Liverpool! Vi bare tuller så klart! 🙂

Min favorittdrink -Mojito! Det slår aldri feil med en god mojito. Vi gikk fra bar til bar. Vi fikk servert skikkelig god strawberry daiquiri med ferske jordbær! NAM. Som vi har kost oss altså. Rusle rundt i byen, se på den fine utsikten fra toppen og kose oss, bare jeg og han! Det var en fantatisk kveld!<3

Jeg skryter mye av byen, men når jeg så på bildene fra kameraet var dette det eneste bildet jeg haddde hvor man kan se litt av byen. Det er mange, mange sidegater som denne hvor man finner “skjulte” barer og restauranter. Helt fantastisk! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg