Økologisk lunch

Vi spiste lunch ute i dag og det var jammen deilig! Vi hadde en lang treningsøkt sammen i morges. Da fristet det med en litt sunnere lunch etterpå. Så.. vi dro på Lillehammer sitt mest sunne og økologiske sted. Som dere ser så har Melinda sine tenner vokst en del! Da går det fint at hun spiser det samme som oss, så lenge det er babyvennlig. Denne økologiske lunchen falt ikke helt i smak da. Salaten trodde hun var blomster. Når det kommer til planter/ blomster er hun veldig forsiktig med å ta på dem. Veldig forsiktig i starten, men til slutt bruker hun makten sin å river dem i stykker. Hun er veldig glad i kylling, så det ble knasket på. Det ble veldig “plaint”, så hun koste seg heller med spaggeti. Hun liker så og si alt hun får nå! Det er så gøy. Vi har bestemt at hun ikke skal få smake på is og alt søtt før på veldig lenge. Vi ser ikke poenget med å gjøre det, så da bare dropper vi søtsakene. Det er ikke alle som skjønner det OG det IRRITERER meg grenseløst. Selv om jeg er veldig streng og sier i fra. Vi har lånt henne bort til nær familie som vi stoler på. Der fikk jeg vite måneder etterpå at de har testet brus (solo) på henne og mye annet rart. Unnskyldninger som “Det var da bare en liten smaksprøve” dukker stadig opp. Det er det samme! Når vi som foreldre sier klart nei, da gjør man det ikke. Vel, jeg kan si at Melinda ikke har vært der alene etter jeg fikk vite det 😉 

Maten min er til høyre. Det ser ut som jeg kun har kylling og ti salatblader, men jeg har brød til også. Noe som het steinalderbrød. Det var veldig tynt og bare av frø! Det er OK greit med en slik lunch. Ikke best på smak og det metter ikke meg i alle fall! Men det er forfriskende å spise, kan jeg vel si? Hehe! 

Dette bordkortet var så morsomt å leke med! Hun lekte med det hele tiden. Ellers var det fontener ved siden av bordet vårt. Der plasket og lo hun godt<3 Det var så utrolig varmt!

To tenner oppe, og to tenner ned. Hun ser da bare SÅ SØT ut med tennene hun har fått oppe. De er så langt fra hverandre! Haha. Når de vokser ut, så vokser de nærme hverandre også. Det blir nok ikke slik. 

Gladjenta vår ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg