Snapshots – summer

♥ Her var vi i byen sammen med et vennepar av oss og spiste lunch. De har også en datter på samme alder som Melinda. De to små snuppene har blitt så gode venner. Hver gang jeg sender en snap til venninnen min av Melinda og hun viser det til sin datter -da blir hun såå glad! De er så søte!<3

♥ Denne dagen byttet vi til sportsdelen. Det var virkelig uvant, men Melinda ble alt for stor til bagdelen. Kjenner jeg savner bagdelen bittelitt på alle måter. Nå trenger vi sæle for å holde denne frøkna trygg! Hihi. Det viktigste er at Melinda trives i vognen, og hun virkelig elsker å sitte der! 

♥ Far på aller første tur med sportsdelen! 

♥ Her var vi på bading for en god stund siden sammen med en annen venninne av meg. Hun har en gutt litt yngre enn Melinda. Snuppa vår elsker jo vann. Denne gangen fikk hun dykke under vann til og med! Det kunne ikke gått bedre. Hun lukker munnen når hun skjønner hun skal under vann. Jeg syns det er så fascinerende jeg at så små babyer forstår såpass. 

♥ Kameralinsen min ser ikke ut om dagen. Dette er hvorfor: 

♥ B kom på et tidlig morgenbesøk for litt siden. Vi hadde det så supert hele dagen. Dette var også siste gangen hun fikk se Melinda før hun nå flytter til USA om knappe 10 dager. Hun skal bo der i et halvt år! Tenk så stor Melinda er når hun kommer tilbake….<3 

♥ Sovende prinsesse

♥ Grilling OG nye utemøbler! 

8 kommentarer

Siste innlegg