Lazy sunny days

Hei og god kveld! For en fin dag dette har vært. Jeg og S er de type menneske som ikke trenger å gjøre noe hele tiden. Har jeg sagt det før? I alle fall koser vi oss med å gjøre egentlig ganske lite. Har vi hverandre, sol, god temperatur, en blid Melinda og noe godt å drikke/ spise -ja, da er alt perfekt. Slik som i dag! Vi starter dagen vår alltid kl 08 nå. Da tar vi morgenstell og spiser frokost før vi går ned til Elixia alle tre. 
Senere på dagen dro vi parken og bare slappet av. Vi kjøpte med oss burger og cola fra Mix i gågaten. Det er såå god burger der, men så er det noen sure kjerringer som jobber der av og til. Det er spesielt en spinkel jente som gir så dårlig service jeg ikke har sett maken til før! Vi pleier egentlig å titte frem med hodene våre for å se hvem som jobber der. Ser vi en av disse sure damene, snur vi med en gang. Men i dag gjorde vi ikke det. Det er nesten så jeg angrer. Det er rett og slett ikke noe koselig syns jeg. For det første noterer hun noe helt annet enn det vi ønsker å bestille, sure blikk, sur tone og i dag -da gjorde hun en feil med bestillingen vår. Hun nektet blank at hun tok feil! For oss gjør det ingenting om hun gjør feil. Alle gjør feil, jeg gjør feil av og til som servitør. Men det vi ønsket var bare en “unnskyld for at jeg gjode feil”. Neida, her var det bare surt blikk, frekt svar og kaste blikket bort og ikke se på oss mer. Nei vet du hva.. jeg vil heller kjøpe mat et sted hvor de har god service og mindre god mat. Haha. 
Vi var så irriterte at det bobblet inni oss mens vi gikk. Vi tok “feilbestillingen” vår og koste oss masse i parken. Det var en del turister der og alle spottet Melinda. Tja… kan vel si kameraene kom fort opp og hun ble fotomodell! 
 

S bestilte løvbiffburger BARE med løk, salat, ketchup og dressing. Neida, den sure mixkjerringa sto fast og nektet å tro at han bestilte noe annet enn masse, ost, bacon, mais, dressing og hele pakken. Hvorfor skulle han si han ville ha det på burgeren når han ikke liker det en gang?! Åhh… det er så frustrerende. Det bare bobblet inni meg når denne damen ble så irritert på oss fordi vi sa i fra…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg