Pancakes for lunch

 

Det ble pannekaker med jordbær, krem, is og sjokoladesaus til lunch… YUM!! Det er så lenge siden jeg har spist noe søtt, så dette kunne jeg unne meg. Det var såå godt! Nå er jeg nettopp ferdig med å vaske hele huset. Pjuh! Det er så deilig og ha det rent rundt seg. Nå er jeg og Melinda plantet i sofaen med barnetv på skjermen. Jeg blir fortsatt fascinert over hvor gøy og interessert hun er i tegnefilm/ animasjon. Når det er vanlig tv er hun langt i fra nærheten så interessert! Vi har egentlig ingen planer resten av dagen. Bortsett fra trening. Egentlig har vi ikke planer før august. Det er deilig. Verken jeg eller S er mennesker som alltid må ha noe å gjøre. Vi liker best å ta livet med ro. Akkurat nå i ferien tar vi dag for dag. 
 

Første øyeblikk:

Andre øyeblikk:

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg