Second hand

På facebok er jeg medlem av mange “kjøp og salg”-sider. Bl.a “kjøp og salg -barneutstyr”. Det er så masse fint! Ikke minst penger å spare. Jeg har både kjøpt, solgt og gitt bort veldig masse på disse sidene. Leker til barn og babyer er jo helt vanvittig dyrt. Jeg får hakeslepp hver gang jeg går forbi en rangle til 250 kr. For litt siden kjøpte jeg en kjempe stor pose full av babyleker! Det var en billig penge, men selger kunne gjerne informert om at lekene var veldig møkkete. Jeg vet ikke jeg hvor mange timer jeg har brukt på å rense og vaske alt. Nå er alt så godt som nytt i alle fall 🙂 Melinda er storfornøyd med alt sammen! Er hun fornøyd, er vi foreldre fornøyde også! 
 

Denne ranglen hun holder her var S sin leke da han var baby. Morsomt og ha! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg