8 months

Det er 26. juni. 2016 og i dag er Melinda 8 måneder!! Hun blir bare større og større. Det går fort! Hun fikk smake på lasagn for første gang i dag. Lasagn på glassboks for babyer, om dere skulle lure. Den er det biter i, og det liker ikke Melinda! Hun har ikke fått noen tenner enda, så det var kanskje ikke det smarteste. Hun likte det veldig godt, men bitene var problemet. Hun holdt på å kaste opp stakkar! I går var vi ute å spiste lunch med et vennepar av oss som har en baby som er litt over to mnd eldre enn Melinda. Hun har allerede fått 5 tenner!! Hun spiste pannekaker som bare det. Melinda skulle også få smake en liten bit. Jeg troor hun likte det, men biter er problemet! Da gikk det ikke så bra til slutt da heller. Ups! Men det vil jeg tro kommer seg snart:-) 
Hun krabber ikke enda, men hun åler seg bakover. Hun har ikke kommet så langt med den delen. Og det er heeelt greit! Hun skal få tiden sin. Jeg skjønner meg ikke på mødre som stresser med at babyene deres skal krabbe, gå og alt som følger etter. Kan man ikke bare nyte barna sine som de er der og da? Alt dette kommer senere uansett. Jeg syns det bare er positivt jeg! Da trenger jeg ikke å bekymre meg like mye om alt mulig akkurat nå. Helsesøster sier det er like før det skjer store ting her, og det ser vi også. Enn så lenge nyter vi denne tiden ♥ 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg