Lips

For noen måneder siden ble leppene mine ganske så hovne. Det var litt rart, men jeg syntes det var litt fint også. Så gikk hevelsen ned. Det var helt ærlig litt skuffende. Haha. Jeg har hørt ganske mye om fillers. Ja, hvorfor ikke prøve en gang, tenkte jeg? Det var litt spontant, men jeg fikk fort time med en sykepleier. Ble jeg missfornøyd var det bare å ta det ut igjen. Jeg bruker Juvederm som filler. Det er en slags gele som har hyaluronsyre i seg. Det stoffet finnes naturlig i kroppen og gir huden mer volum og fuktighet. Ikke noe farlig stoff med andre ord. 
Det som er veeldig viktig når du skal ta fillers ER å være 100% at det ikke er juks. Da er det farlig. Gå til noen du har hørt mye bra om og gjør research! Viktig! 
Jeg gjorde det her på Lillehammer. Jeg var først på et sted jeg var sikker på var bra. Jeg fikk så dårlig service der at jeg droppet hele greia. Det var samme filler, men servicen var elendig. Det har masse å si når det kommer til injeksjoner.
Jeg booket time på et helt annet sted. Det er jeg SÅ glad for. Jeg fikk en sykepleier som var så snill, flink, hyggelig, dyktig og med masse erfaring! Skulle jeg gjøre det en gang til, er det ingen tvil om hvor jeg går 🙂

 


 

9 kommentarer

Siste innlegg