Slik blir trening gy for meg

 

For snart ett r siden bestemte jeg meg for vende helt om p livsstilen min. Det var noe venner og familie hadde hrt veldig ofte fra meg. Til dere som ikke har fulgt bloggen min s lenge, s hadde jeg en livsstil hvor jeg aldri rrte noe sunt. Jeg lftet aldri en finger med mindre det var ndvendig. Jeg bodde i sengen min og fikk servert mat, middag og ja... Jeg kunne ogs helt fint sove til kl 18. 
Men plutselig skjedde noe helt uforventet og usannsynlig, noe jeg aldri i mitt liv trodde skulle skje. Jeg fikk meg kjreste! Kort tid etterp var jeg gravid. Kroppen min gikk igjennom en fdsel. Et par mneder etter fdsel da jeg frst begynte tenke over min egen kropp, s var jeg alt annet enn fornyd. Jeg gikk ikke rundt og var missfornyd med kroppen min 24/ 7 nr jeg hadde et nyfdt barn. Det hadde jeg ikke tid eller energi til. Men... det var jo de gangene man var naken. Jeg vill jo gjerne hindre disse sm bagatelltankene mine, s jeg bestemte meg for  binde meg til et treningssenter i ett r. Nr jeg betale for det, s jeg jo trene -tenkte jeg. Slik ble det. 
Jeg startet med trene sammen med PT, noe som hjalp meg veeeldig masse p veien. Fordi.. jeg visste jo ikke hvordan man trente? Jeg fulgte programmet jeg hadde ftt i 5-6 mnd samtidig som jeg hadde sunt og variert kosthold. Kiloene raste av. Jeg gikk opp 10 kilo i graviditeten min, men da var plutselig vekten 20 kg mindre enn det jeg var p mitt meste i graviditeten. Alts 10 kg mindre enn startvekten min. Det var jo det som var mlet mitt p den tiden. Jeg hadde ndd mlet mitt og var glad for det. Men jeg mtte gjre noen endringer. Jeg fikk nytt ml. Det var legge p meg igjen, men med muskler. Ogs det viktigste. Variasjon. Variasjon er viktig i treningen. I alle fall for meg. Jeg hadde kjrt det samme programmet i ca et halvt r. Selvflgelig blir det kjedelig. Jeg flte meg litt som en robot. 

S begynte jeg variere treningen min. Jeg booket meg inn p gruppetimer, noe som var kjempe gy!! Hvorfor hadde jeg ikke gjort det fr?! Jeg mikset og trikset p programmet jeg hadde ftt. La inn noen nye velser, tok ut noen gamle -ja laget et helt nytt program selv som fungerer veldig bra. Jeg tok en ny PT-time s jeg fikk litt veiledning (hjalp utroolig mye!). Jeg tar med treningen ut av og til. Alt dette holder treningsmotivasjonen min oppe. Variasjon er nkkelordet her. 

 


Ikke bare ser jeg p kroppen min hva trening har gjort med meg, men man merker det s godt. Jeg er alltid i godt humr etter en treningskt og jeg har masse energi til overs. 

 

S her er min transformation. Jeg kan si spass at jeg er fornyd med resultatene jeg har oppndd s langt, men jeg har ikke ndd mlet riktig enda. Jeg gleder meg til ret 2017. Jeg gleder meg til n mlene mine og til sette nye. Jeg er klar for nye utfordringer!!


9. desember 2016  -  23.januar 2016


PS: treningsposeringer er ikke helt min greie enda x)x) 


Victoria Larsen

10.12.2016 kl.15:05

S utrolig inspirerende! Fine bilder :)
<3 caroiz

10.12.2016 kl.19:37

Victoria Larsen: tusen takk! Det ble jeg veldig glad for hre!!:-)
Tam Huynh

10.12.2016 kl.16:52

herregud, s flott du ser ut!
<3 caroiz

10.12.2016 kl.17:09

Tam Huynh: tusen takk!!:-D

10.12.2016 kl.20:39

Kunne du lagt ut noen av treningsoppleggene dine i ett innlegg? Vet ikke hva jeg skal gjre nr jeg frst bestemmer meg for trene, s dette ville hjulpet mye!

St p videre!
<3 caroiz

10.12.2016 kl.21:16

Anonym: oi det kan bli en utfordring for meg!! Da trenger jeg liiitt tid til manne meg opp gjre det!:)
Skal prve s godt jeg kan f ut et slikt innlegg en gang????
CamillaMH

10.12.2016 kl.22:43

Supert gjort:)

21.12.2016 kl.05:15

Jeg har s lyst til bygge muskler. Hvilke velser gjr du for bygge muskler? Hadde blitt evig takknemlig om du svarte! Og hvordan endret du kostholdet, alts hva kuttet du ut og hva gikk det mest p?

Skriv en kommentar



Arkiv


2017
Januar, Februar, Mars, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2016
Januar, Februar, Mars, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2015
April, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2014
Januar, Februar, Mars, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2013
Januar, Februar, Mars, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2012
Januar, Februar, Mars, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2011
Januar, Februar, Mars, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember

2010
Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Desember.

hits