Treningstur eller kosetur

 

Melinda må være den flotteste treningspartneren. Hun liker veldig godt å sitte i vognen og bæreselen. Sistnevnte blir ikke daglig brukt da. Vi bruker som regel bæreselen kun når vi skal gå opp hoppbakken. Det begynner å bli TUNGT nå skal jeg fortelle dere. Frøkna blir ikke akkurat så mye lettere, haha. Som jeg sa liker hun å sitte i vognen, men hun liker ikke å ha for lange pauser. Da får jeg høre det! Så om jeg holder på å dø når vi har gått en stubb opp en bratt bakke, så er det ikke lange pausen jeg får. Det er jo egentlig bra! Bittelitt slitsomt må jeg innrømme også da..

Treningsturene våre avhenger veldig på været. Når det har vært knallvær slik som nå, har vi ofte gjort det til en kosetur i steden for. Da pleier vi å kjøpe med oss frukt til meg og smoothie til M. Da har vi det som plommen i egget når vi har funnet en fin plass å sitte. I stelleveska har jeg alltid solkrem til henne, men nå skal jeg kjøpe en ekstra til meg selv som jeg kan ha der. Det blir ofte slike spontanturer på oss♥ Når været er litt overskyet og temperaturen noenlunde å gå powerwalk i -da er vi på vårt beste! Dette pleier vi å gjøre på dagen mens S er på jobb. På kvelden trener jeg alltid 1t styrke på Elixia. Da får jeg også 1t fri, noe som absolutt fungerer veldig bra! Gull verdt for meg!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg