Sommeridyll

Jeg har masse sommeridyll å ta igjen fra forrige sommer. Jeg skal si dere at jeg er godt i gang. I fjor var jeg gravid og ekstremt plaget med kvalme. Det ble ikke en eneste dag på stranden og jeg var så vidt ute av døren. Det var kjedelig. Jeg måtte alltid være i nærheten av toalettet pga 1. jeg måtte alltid tisse og 2. jeg kastet opp hele tiden. Bare jeg tenkte på én person jeg ikke likte var det nok. Ikke tro at jeg går rundt å bærer hat over noen altså, hehe. Det var nok med en skuespiller som irriterte meg. Ja, nok av det! Jeg hadde forresten det veldig fint på slutten av svangerskapet. I bytte mot en hard graviditet, så fikk jeg en veldig fin fødsel!:-) Min fødehistorie kan du lese HER. Denne sommeren dere! Jeg skal nyte solen, været, familien, venner og all sommeridyll dere kan tenke dere! JEG ELSKER SOMMEREN<3 Jeg har skrytt av været på Lillehammer og jeg og Melinda har vært ute hele dagen, hver dag. I går kveld kl 00, så jeg bare hybelkaniner og skittentøy over hele. Jeg har bare utsatt og utsatt husarbeid fordi jeg har vært så opptatt med å kose meg. Fra 00 til 01:30 var det full vask mens jeg sang høyt til bl. a You Raise Me Up! Neida naboer… jeg er ikke alltid så rar! 
 

Her er et bilde fra i dag. Jeg likte det såå godt! Om det er lov å si? Det er den lille tanteungen min som har tatt det♥ Bestemoren til S fylte 85 år. Da var en stor del av familien samlet på Lillehammer hotell. Det var tre retters middag og masse kos! 

Åh, jeg er så heldig som er mammaen din!<3 Dette må være et av favorittbildene mine av Melinda. Jeg får jo nytt favorittbilde hver gang vi har en slik fotosession som S liker å kalle det. Hehe. Her var vi på trilletur, men vi måtte stoppe å knipse et bilde fordi jeg syns det var så fint der. Hehe!

Her er de fine blomstene jeg fikk av Anh. Det var skikkelig fine blomster, så jeg måtte ta et bilde for å huske dem. Som jeg har fortalt dere før, så lever ikke blomster så lenge hos oss. Jeg skjønner ikke. Det må være noe med luften i leiligheten vår eller noe?? 

Melinda elsker å huske! Vi har ofte kjøpt med oss is (Ella’s smoothie til M) og trillet til en park/ lekeplass. Her møter vi ofte andre foreldre i permisjon, så leker barna med hverandre og jeg knytter nye bekjentskaper. Det syns jeg er veldig trivelig!

Åååå mamma…. nå igjen?

Leker oss i skyggen på verandaen vår. Noen ganger kan solen bli for voldsom for de små…

Så skulle vi ta en powerwalk en dag, men det gikk ikke å komme frem med vogn slik jeg hadde tenkt. Plutselig endte vi opp på denne fine plassen her istedenfor:-D

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg