My little Mini mouse

♥ ♥ ♥

Etter disse dagene i Gøteborg var det såå godt å få tilbake lille snuppa! Hun har vært hos besteforeldrene sine, men det var jammen ikke lett å gi henne fra seg. Jeg gråt som bare det, noe som kanskje er litt patetisk? Det var bare noen dager. Jeg fikk virkelig kjenne på savnet, men det var deilig og få noen dager alene sammen. Det minner meg på helt i starten. Melinda var på grensen til og ha kolikk. Da sier det seg selv at det ble minimalt med søvn. Søstra til S skulle passe henne én natt, så vi kunne sove. Jeg sov ingenting og bare gråt fordi jeg savnet henne! Vel da kunne jeg fortsatt skylde på hormonene, hehe. Jeg var vel enda mere utslitt da jeg fikk henne tilbake. Jeg er glad den perioden er over:-) 

Sjekk den suuupersøte mini-drakten hun har arvet av tremenningen sin, Celin ♥


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg