Hotellhelg

Her var det ei som koste seg skikkelig på hotell. Her har hun hele sengen for seg selv å ser på barnetv. Hun var litt forskjølet og det fikk vi høre en natt. Hun var så tett i nesen, så hun klarte ikke å sovne stakkar. Hun var SÅ trøtt, men det plaget henne så mye. Dagen etterpå kjøpte vi saltvann og snørrsuger. Snørrsuger er slik som suger ut snørret. Hehe, det ligger i navnet. Vi har et rør i nesen hennes og andre enden av røret har jeg i munnen å blåser inn. Da samler snørret seg i en boks. Dette var ikke populært for Melinda! Etter dette har hun sovet hele natten siden. Det hjalp mye!

Vi ankom Scandic Sarpsborg fredagskvelden. Peppes var rett ved siden av, så det var ikke noe spørsmål. Hehe. Melinda var litt sliten etter bilturen. Hun var oppe og kikket rundt seg før hun lukket øynene. Litt mat fikk hun også da, hihi 🙂

Vi var også i konfirmasjon, men det har jeg skrevet om. Senere etter konfirmasjon tok vi med Mimi, som er bestemoren min ut for å spise. Jeg spurte henne når var sist gang du var på restaurant. Hun måtte tenke seg om. Så fortalte hun at sist gang hun var ute å spiste var når jeg var liten. Jeg fikk store øyner og sa: Men da skal du få bestille akkurat det du vil ha!! 

På Egon er det to retter som står på menyen for meg. Det er enten spareribs u/ olje på salaten, pomfri og fløtegratinerte poteter. ELLER baconsurrede indrefilét, medium stekt, u/ olje på salaten, pomfri og fløtegratinerte poteter. 

Melinda og oldemor ♥

Se på dette antrekket da! Det er det oldemor som står bak. Hihi ♥

1. mai fikk vi besøk av familien min fra Sverige. Veldig synd det går år før vi ser hverandre. Da fikk de møte både Melinda og S for første gang. Vi hadde det så koselig sammen. Jeg håper det ikke går fult så mange år før vi ser hverandre igjen<3 Vi spiste lunch på Peppes og koste oss. Her har vi Inga-Lill og lille M:

Camilla og Melinda ♥

Hun elsker trilleturer. Vi er ute på tur hver dag og hun er alltid like fornøyd! 🙂

1 kommentar
    1. Elsker den bamse dressen/drakten på henne. Den er så søt :3
      Kjedelig at hun var så forskjølet :-/
      Men kjekt at dere koste dere på hotell og ellers hadde en fin helg. Så ut som god mat (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg