I dag er Melinda 6 måneder

Advarsel: babyspam!!!

I dag er hun da et halvt år som overskriften sier! Jeg bare spørr for 109538 gang -hvor ble av tiden?!! Det er altså så utrolig. For 6 måneder siden lå jeg på fødestuen og fikk henne levert rett på bringen min. Eller fødestue og fødestue. Badekaret hadde sitt eget rom, så.. ja der! Uansett, det var verdens mest utrolige, fantastiske følelse. Jeg hadde null smerter rett etter fødselen, så jeg var heldig og fikk nyte den fine tiden helt fullt. Tenk nå da. Nå er hun allerede 6 måneder. Snakker sitt eget språk, smiler, ler, vokser godt og det bare oser kjærlighet ut av henne♥ Jeg og S er de stolteste av de stolte! Når jeg forresten nevner “snakker sitt eget språk”. De siste ukene har hun sagt “maammam”, “maaammaa” og “mamma”. Jeg LYSER opp hver gang. *Snur meg mot S*. Får dette til svar “Ja, hun sa nok pappa”. Hahha.

Vi startet dagen vår på Elixia så klart. Det er så hyggelig at barnevaktene sier at de gleder seg til hun kommer. Vi er jo der så og si hver dag, så Melinda kjenner dem nå. Hun blir så glad av å se dem. Med en gang vi kommer inn og hun får øye på barnevakten kommer hun med det bredeste smilet! Det er en fin plass å feire halvtårsdagen sin, var det en der som sa. Kunne ikke vært mere enig! 🙂

Senere på dagen fikk vi besøk av søskenbarnet mitt, Aebykier og moren hennes, Evelyn. De hadde med en gåstol til Melinda. Gjett om den ble populær da! Hun likte den såå godt. Hun fant fort ut hvordan den funket, haha. Det var gøy å se, men vi skal prøve og ikke bruke den for mye. Jeg fikk også fremkalt noen bilder. “noen og noen” -jeg mener over hundre bilder! Jeg har allerede TRE store fotoalbum med bilder av Melinda. Det som irriterer meg er at de har kommet en strek på alle bildene. Japan photo.. dere hører fra meg i morgen.

Jeg knipset noen 6-måneders-bilder av skjønnheten min i dag. Hun er så vakker på alle bildene, så jeg klarer ikke å velge ut 2-3 som skal publiseres her. Beklager, men jeg må utsette dere for litt babyspam ♥ 


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg