Som mor, som datter

Hei og god ettermiddag! Jeg og Melinda var på brilleshopping i går. Jeg har lett flere uker etter skikkelige briller til henne. Jeg vil ha noen som går rundt hodet på en måte. Ikke slike som vi voksne har, som går litt ned bak øret. Skjønner dere? Da sitter de mye bedre og er bahagelige for henne å bruke. Jeg har vært på flere apotek og brillebutikker, men ingen hell. Skal det være så vanskelig å finne et par skikkelige briller?! Haha. Enten er det utsolgt, eller feil farge. *Frøken Kresen* er bittelitt nøye på det også. Hehe. MEN noe er vel bedre enn ingenting. Jeg kjøpte noen midlertidige til 50 kr som matcher mine! Hun ble såå tøff med dem. Skulle jeg valgt rosa med mønster, syns jeg nesten det hadde blitt for jalla. Vi doller henne opp med så mye rosa fra før. Det kan fort bli litt overload. Enn så lenge, så holder vi oss til dette 😀 

“Mini me” ♥

5 kommentarer
    1. Super søte! Tenkte bare jeg skulle komme med ett lite tips til deg. Jeg fant ikke dette ut før bare noen dager siden, men vis man bruker solbriller uten UV beskyttelse skader det øynene mere en om man ikke hadde hatt på seg solbriller for det mørke glasset “lurer” øynene til og tro at de er beskyttet. Derfor slepper de inn mere lys på øyet en det man gjør uten solbriller! Bare noe jeg skulle ønske jeg hadde vist med mine barn når de var mindre 😉
      Melinda virker som en så skjønn jente! Og ikke minst heldig som har to så flotte foreldre!

    2. Ida: oii! Tusen takk for at du deler dette med meg! Det visste jeg ikke. Skal til Oslo på torsdag og da MÅ det vel finnes noen gode solbriller. Men tusen takk igjen. Setter pris på at du delte det meg med ??

      Hihi å tusen takk, det var koselig av deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg