Ellevill kamp

Fikk dere med dere den store kampen i går? Vel, jeg hadde ikke noe valg. Hehe. Jeg bor sammen med tidenes største supporter! I starten når stillingen var 3-1 ble det så dårlig stemning at S nesten ikke orket å se på mer. PS4 ble skrudd på og han var klar til å heller spille. Vi måtte nesten se hele kampen ferdig likevel, så slik ble det. Jeg skal fortelle dere at hælene var høyt oppi taket!! Tenk at Liverpool tok seieren når de lå under så mye! Jeg er ikke såå interessert, men det var gøy:-) S blir da såå (overdrevent) glad! …Og da blir selvfølgelig jeg glad også. 
Når jeg og Melinda var på Elixia tidligere i dag var hun kledd slik som på bildene. Hun var en magnet! Så mange supportere kom bort og pratet om kampen som var i går. Haha!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg