Visste dere dette om meg?

– Jeg hører aldri på musikk når jeg skal gå ut av treningssenteret. Jeg må alltid si hade og “Ha en fin dag videre” eller “God helg”. 

– Jeg drikker aldri siste slurk av brusen i plastikkflasker. Glassflasker er noe annet. S er alltid den som tar den siste brussvelgen eller ølsvelgen min. 

– Jeg har aldri spilt Candy Crush, Clash of Clans… og den type avhengighetsspill. Når jeg gikk på barneskolen derimot, spilte jeg noen slike spill hvor dette var verden min. 

– Jeg finner ut av a-l-t om jeg vil. Fins det på internett klarer jeg å grave meg frem til det ene og andre, om jeg setter meg skikkelig inn i det. Får jeg med meg B på siden min, finner vi ut av absolutt alt sammen. Hehe, stalker-weirdos. 

– Når Melinda var nyfødt gjorde jeg husarbeid midt på natten. Jeg vasket gulv og støvsugde gjerne kl 02 på natten. Når ellers skulle jeg få tid til det?

– Viss jeg ikke dro på Kiel-båten i januar 2014, hadde jeg aldri møtt Ingus. Da hadde vi aldri blitt venner og Ingus hadde ikke tilbudt meg å jobbe hos han. Jeg hadde aldri flyttet til Lillehammer… Som vil si -jeg hadde aldri møtt S, og vi hadde ikke hatt Melinda. Tilfeldigheter, tilfeldigheter! 

– Jeg har hatt iphonen min i ett og et halvt år uten at den er blitt knust. Ganske så stolt! Må være noe med at det nesten ikke har vært noe festing det siste året. Det er helt greit! 

– Folk sier jeg “voldtar” sanger. Når jeg finner en sang jeg liker ekstra godt, hører jeg den omigjen døgnet rundt! 

– Jeg hadde aldri laget middag til noen før jeg flyttet inn til S. Eller generelt aldri laget mat. 

2 kommentarer
    1. Morro å lese ^^
      Tilfeldigheter altså. Jeg har en lignende historie. Jeg hadde ikke møtt kjæresten min, hadde det ikke vært for at jeg møtte noen som nå er venner av meg, gjennom bloggen min. Veldig rart å tenke på (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg