Søl med grøt

Jeg er så heldig og få ha en slik koselig morgen hver dag med Melinda. Jeg våkner som regel av at hun snakker med seg selv. Hihi. Da titter jeg opp i vuggen hennes og da smiler hun med det bredeste smilet man kan tenke seg! Hun sparker og spreller av glede for å se meg. Storsjarmør! 
Hun vil ikke ha melk med en gang hun våkner, men grøt! Ikke hvilken som helst grøt, ånei, hun er ikke altspisende. Jeg har prøvd alle grøter i 4 mnd+. Det er kun én favoritt, og det er gulerotgrøten. Det blir spennende når hun blir 6 mnd, da er det plutselig mye mer hun kan spise! 

– Søl med grøt –

Hun forstår når hun skal få grøt. Når hun ser meg komme med skålen og smekken, så smiler og spreller hun av glede! Jeg kjenner meg litt igjen. Akkurat som når man er på restaurant og ser servitøren komme med maten. Haha. 

Det blir så sølete av denne grøten, så da tar vi oss et bad etterpå. Vanligvis gjør vi det på kvelden, fordi da sovner hun fortere. I dag fikk hun holde litt på med grøten selv fordi hun syns det er hysterisk morsomt! Haha, da sier det seg selv -SØL.

Lek og barne-TV etterpå. Litt senere er vi på Elixia. Da får Melinda leke litt med de andre babyene også ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg